czwartek, 3 czerwca 2010

For the Horde!

Proszę państwa, oto kolejny krótki i w dodatku raczej hermetyczny wpis.
Otóż popełniwszy wpis z okazji dnia dziecka, zawarłem tam wiadomość o pewnym prezencie.

I cóż, oto on ;)



Cóż li to jest? - zapyta zapewne większość z Was. Odpowiedź jest tyleż prosta, co niesatysfakcjonująca, jak mniemam ;)
Jest to po prostu 'kawał dobrego szydełkowania' ;).

Cóż zaś przedstawia? Bardzo w swym przekazie hermetyczny wyraz przywiązania do czegoś co nie istnieje :D.
Po prostu albo ktoś wie i mu (czy też jej) się to podoba, bądź...

BIĆ ALLUCHA :D

Tak czy inaczej polecam http://www.photoblog.pl/szydelkowanie , photoblog prowadzony przez Silvanis.
Jak widać czynność niemalże synonimiczna z nudą (choć, jak mnie poinformowano, powyższy symbol to efekt wyszywania vel haftowania) potrafi być nie tylko zajmująca, lecz i może mieć miejsce w XXI wieku, kiedy to pozornie 'szkoda' czasu na bardziej tradycyjne formy jego spędzania.

I jeszcze raz dzięki Silv :). Jest już na honorowym miejscu!

Al'diel sha'la.

2 komentarze:

  1. Po pierwsze nie jest to szydełkowanie:)!! tylko wyszywanie lub haftowanie :P Zdjęcie nie wyraźnie bo baterie w aparacie padły i byłam zmuszona pstrykać fotkę przez komórkę :/

    Pozdrawiam Silvanis

    OdpowiedzUsuń
  2. Mea culpa, zmyliła mnie nazwa Twojego (foto)bloga ;). Jest to wyszywanie (słowo haftowanie ma dla mnie pewne złe konotacje :D ) i za chwilę dokonam we wpisie korekty ;).

    Cheers i jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń