piątek, 25 czerwca 2010

Między młotem a kowadłem

Jaki 'TW Bronek' jest, każdy widzi... ale przypomnę jaką mamy alternatywę.



Pewien mój dobry przyjaciel co nieco lapidarnie stwierdza, iż tak naprawdę go to nie dotyczy...
Ale ja naprawdę wolę widzieć potencjalnie popychadło 'peo', niż GORSZĄ wersję poprzedniego prezydenta.
Pamiętajcie, że (ś)p. Lech Kaczyński był określany jako 'ten ugodowy' X_x.

A nie można by tak po ludzku, przestać rozdzierać i rozdzielać między sobą polskie koryto? Wziąć na siebie odpowiedzialność za swoje czyny?
HĘ? 'Panowie' politycy?

Dziękuję za 'opiekę' jednych i drugich. Żyję, myślę i popełniam błędy. Obojętnie czy to lewica chce wydawać moje pieniądze, czy też prawica chce narzucać mi 'moralność'. Dajcie mi pobłądzić, bym samemu został człowiekiem.

Uważajcie bracia i siostry na tego, kto chce decydować za Was i odebrać Wam prawo do informacji. Taka osoba zawsze w duszy pragnie jednego - zostać waszym Panem.

Nie miejcie więc litości dla tych, którzy z ustami pełnymi frazesów chcą decydować za Was. Co w zamian? Okażcie pogardę...

Jednak tym jednym razem proszę, ba... błagam...

Wybierzcie 'inne' zło.

Vote for Cthulhu ;). He's better than Kaczyński.



A jak to zrobić? Jak nie możecie patrzeć ani na jednego ani na drugiego pana... to dopiszcie własną rubryczkę :). Ilość 'nieważnych' głosów być może kiedyś coś panom na szczycie podpowie...

(wybaczcie tło z flagą Hameryki, lecz uzdolnień plastycznych zbytnio nie posiadam ;) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz